Monday, September 28, 2015

LAZADA on SALE!




Assalamualaikum kalian semua. Semoga semua dalam keadaan sihat walafiat hendaknya.



Before Raya Haji haritu, saya Online Shopping kat Lazada.com
Macam biasa.. sebelum tu beli tudung Instant Shawl Labuh dari Zon Kuliah.
Ada balance duit lagi.. hmm start la usha Lazada ni.


Saya Order yang ini.
Actually, pakaian Muslimah dari Wafiyya by Dollscarf ni banyak tau cantik cantik!!
tapi size L takde plak..
mungkin saya yang lambat grab.
Ada sehelai tu, dapat klik saiz L tapi masa nak payment lama gila tunggu.
Tengok Tengok purchase yang saya order tu dah takde.
Huwaaa cantik dah baju tu! tapi takde size plak.
saya pon pilih jelah yang ni.

dengan lagi satu



Yang ni murah sikit.
dari yang lain lain cantik jugak tapi baju dia tak tutup bahagian punggung pula.

Esok tu,
Terus dapat SMS dan Email barang-barang dah dalam proses penghantaran.


Weee!
sukaaa..

haha tak dan lah nak berposing dengan baju ni.
sampai rumah pun dah petang, hihi..
puas hati la dapat beli barang kat Lazada.com


Insha Allah next time boleh shopping lagi. ihihihhi


Bookmark and Share

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Nineteen Eight Seven 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis