Thursday, August 6, 2015

No More P1 At Last!

Bissmillahirahmanirrahim.

Assalamualaikum kalian semua. Semoga semua dalam keadaan sihat walafiat hendaknya.


Proof of termination! Finally..


heheehe



Modem, sampai nak pecah. hihi dah la jenis lupa nak Off kan..
Dah tu, bateri dia tak sampai sejam pun dah terpadam.
Nak Charge kat Pc dalam bilik Line Merah aje..

Geram laa haii. Kuota ? manjang cepat je abes.
Surf je.. belum buat keje lagi.
baru download files kat email dah dapat Notification Kuota nak abes.
Sabojela tauu.

So, dengan rasminya, contract tamat dan urusan saya dengan P1 pun berakhir.
Lepasni harap harap tak terima lagi sebarang email untuk pembayaran tunggakan ke ape bende sebab semuanya saya dah langsaikan.

Haa. nak cite masa dah bayar bil tu pun kan.. Last bill RM49 termasuk GST. pastu dia bagi email macamni.


Bayar tunggakan RM26+ tu kalau tak takleh nak terminate.

Saya tunggu berbulan-bulan sampai nak abes contract nak tamatkan perkhidmatan dengan p1 ni tau.
Laju laju gi kat P1 centre ni pulangkan modem tu.

Mujur takde kene bayaran apa-apa atas modem yang nak meletop tu.
Nasib masih boleh guna..
Risau meletop je.. saya kan charge kat plug. hahaha!

So everything is done.
Account saya kat website P1 pun dah takde lagi. dia tulis dah tak active.
so Alhamdulillah..

Lepasni taknak dah ada kaitan ngan P1 lagi..
saya dah berhubung dengan Streamix dah..


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Nineteen Eight Seven 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis