Wednesday, September 21, 2016

Rumah Awam pun mampu berseri.




Assalamualaikum kalian semua. Semoga semua dalam keadaan sihat walafiat hendaknya.




Betul lah.
tak perlu nak keluar duit beribu ribu, cukup apa yang mampu dan pandai d.i.y pun da boleh hias rumah cantik. Kagum saya dengan gadis bernama Shamimi ni.. dapat sokongan dari suami mesti la happy je rasa nak menghias rumah tu biarpun rumahnya tak semewah rumah orang lain.


Saya dulu membesar di dalam rumah sekecil ini.
serius, sebijik rumah dia dengan rumah mak ayah saya..
Rasa tercabar pun ada juga hahahahahhaa

okla taknak merapu banyak, moh le layan gambar-gambar dari fb dia ni.
Saya susun gambar rumah sebelum dulu..














Ok ni gambar setelah di hias da rumahnya.









Amacam? hebat kan? tercabar saya.. hihihi
takpe inshaAllah ada rezeki saya nk deko rumah mak ayah saya pula..
sekarang concentrate dulu rumah sendiri.. nak tunggu fulusnya tak berapa mengizinkan.. seronok rumah kecik, sebab nak kemas senang.. lepastu semua sudut ruang dalam rumah tu kita guna.. Betul tak?

Apepun kita perlu bersyukur dengan setiap yang kita miliki.
Alhamdulillah..

ok save, sumber inspirasi. thanks sha.

oh ya, boleh la singgah FB dia nanti.. dia pandai menjahit tau.


Bookmark and Share

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Nineteen Eight Seven 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis