Tuesday, November 15, 2016

Maryam 1 tahun !




Assalamualaikum kalian semua. Semoga semua dalam keadaan sihat walafiat hendaknya.







Late post hokei!
Maryam dah setahun 4 hari dah. hihihi

Perkembangan terbaru dia sangat-sangat mengada. Manja la katakan.. eh manja sangat sampai kita nal buat kerja pun tak boleh! saya sampai jadi stress sangat.. mana tak dengan abang dia duk jerit-jerit ke dia. haish nak memasak pun payah.

Hai lah anak..
tertekan ummi dibuatnya.

Cepatlahh tamat waktu tantrum korang berdua ni.
sakit jiwa saya dibuatnya.

sampai satu tahap saya tak boleh handle dan saya menjerit depan mereka.
T______________________T'

Seriously, I don't want this to happen. saya tak mahu menjerit jerit depan mereka.
susah sangat nak jadi positif mom ni, sebab saya sendiri pun dibesarkan di persekitaran menjerit-menjerit ni.. saya taknak buat ke anak saya tapi bila dengan mereka saya pun terikut rentak mereka.

Semalam malam, sebab tak tertahan sangat saya menangis sepuasnya semasa sujud solat isya'
saya rasa lega, dan saya cuba tak akan ulangi lagi.

GIVE ME STRENGH YA RABB!


Bookmark and Share

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Nineteen Eight Seven 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis